2019-05-15

Słuchawki do call center - co ma znaczenie?

Osoby, które są odpowiedzialne za słuchawki do call center, na pewno znają się chociaż pobieżnie na rodzajach słuchawek dostępnych na rynku. Jest tego sporo, ale to podstawowa wiedza, którą po prostu trzeba mieć. Gdy już wybierzesz model, musisz pamiętać, że słuchawki do call center i biura, w którym pracownicy niemal przez cały czas mają je na uszach, muszą spełniać kilka kryteriów. To właśnie od tego zależy ich codzienny komfort pracy.


Słuchawki do call center https://itencio.com/pl/sluchawki/przewodowe/do-skype-for-business.html - konstrukcja

Słuchawki do call center wykorzystywane są przez cały dzień, dlatego sposób ich wykonania ma ogromne znaczenie. Najlepiej będzie zdecydować się na zakup modelu ze wzmacnianych tworzyw. Z pewnością orientujesz się, że możesz dostać słuchawki nagłowne lub douszne. Warto mówić o tym, że słuchawki do call center powinny posiadać pałąk, który stabilizuje ich pozycję - w ten sposób mamy pewność, że w trakcie rozmowy z klientem one nie spadną nam z głowy. Co więcej, to wpływa znacząco na ich wytrzymałość. Ich budowa wpływa również na wygodę i szybkość zakładania i zdejmowania - można bowiem zsunąć je jak opaskę na szyję i cieszyć się pełną mobilnością głowy. Słuchawki do call center, gdzie na co dzień pracuje często nawet paruset pracowników, powinny być dwuuszne - by oddzielić się skutecznie od hałasu z zewnątrz. Jeśli natomiast potrzebujesz słuchawki do niewielkiego biura, wystarczy zainwestować w te jednouszne.

Słuchawki do call center - mikrofon

Jeśli chcesz, by twoją firmę traktowano poważnie, pracownicy twojego BOKu muszą być dobrze słyszalni. Dlatego jakość pracy mikrofonu ma ogromne znaczenie i nie należy na nim oszczędzać. Nie powinny one przemycać żadnych niepotrzebnych dźwięków i - co ważne - zdecydowanie powinny posiadać redukcję szumów otoczenia. Ważne jest, by można było go regulować - przecież nie każdy z twoich pracowników posługuje się tym samym tonem. Słuchawki do call center powinny mieć najwyższej jakości mikrofon.

Pamiętaj, by wybrać słuchawki do call center z mikrofonem o odpowiedniej czułości. Co to znaczy? Chodzi o ilość sygnału wyjściowego przy zadanym sygnale na wejściu. Czułość mikrofonu mierzymy w decybelach i jest ona wartością ujemną. Im ujemna wartość wyższa, tym mikrofon jest bardziej czuły. To bardzo ważne, by mikrofon w słuchawkach w twoim biurze lub boku odpowiednio reagował na dźwięk, który do niego dociera i zbierał go na tyle skutecznie, by każde słowo bez trudu docierało do twojego klienta - nawet wtedy, gdy twój pracownik będzie miał słabszy dzień.

Słuchawki do call center - na co jeszcze zwrócić uwagę?

Bardzo ważna jest także technologia łączności - możesz wybierać pomiędzy GSM a VoIP. Jeśli natomiast kupujesz słuchawki bezprzewodowe, zadbaj o ich dobry zasięg i odpowiednio długi czas pracy bez ładowania.


Zobacz także