Techniki i zasady telemarketingu - warsztaty

Kod szkolenia: 
M05

Korzyści

Głównym założeniem szkolenia jest osiągnięcie celu, jakim jest poprawa skuteczności sprzedaży produktów bankowych poprzez podniesienie umiejętności uczestników w zakresie:

  • prezentacji produktów bankowych
  • zwiększenia wpływu i kontroli nad procesem komunikacji z klientem
  • opanowania stresu i skutecznego radzenia sobie w trudnych sytuacjach sprzedażowych.

Ogromną korzyścią dla uczestników wynikającą z możliwości przebycia proponowanego przez nas szkolenia warsztatowego jest możliwość ćwiczenia rozmów sprzedażowych i telefonicznych pod kierunkiem ekspertów, z bezpośrednim feedbackiem – możliwością bieżącego korygowania swoich wyników.

Program

1. Komunikacja w rozmowie sprzedażowej. Schemat procesu sprzedaży

  • nawiązanie kontaktu
  • badanie potrzeb
  • prezentacja
  • reagowanie na zastrzeżenia
  • skrypt zamknięcia
  • indywidualizacja podejścia: typy osobowości klienta
  • najczęstsze błędy w komunikacji i sposoby na ich unikanie

2. Skuteczna rozmowa telefoniczna

  • telefoniczny savoir-vivre. Biznesowe zasady prowadzenia rozmów telefonicznych
  • struktura rozmowy telefonicznej. Cel
  • zasady komunikacji werbalnej w rozmowie telefonicznej
  • głos, pauzy, dynamika – oddziaływanie niewerbalne w kontakcie telefonicznym
  • reagowanie na zastrzeżenia – metoda na trudnego klienta
  • warsztaty „phone life”

Uczestnicy

Pracownicy banku odpowiedzialni za bezpośrednią sprzedaż produktów i usług bankowych

Czas trwania

2 dni / 14 jednostek dydaktycznych

Prowadzący

Zespół doświadczonych trenerów

Odpłatność

Koszt szkolenia przeprowadzonego na zlecenie ustalany jest indywidualnie ze Zleceniodawcą

Terminy

Szkolenie może być wykonane na zlecenie. Terminy ustalane są indywidualnie ze Zleceniodawcą.